Två av dagens goda

Här kommer två av dagens måltider. En nyttig och en mindre nyttig. 

Jag har verkligen varit helt insnöad på det här med smoothiebowls på mornarna det senaste. Vi har dock inte haft särskilt mycket bär att variera med i veckan men jag lyckades finfint idag ändå. Mixade en banan med lite morötter plus vatten. Det är var inte alls tokigt. Toppade med egengjord granola, ytterligare en banan och en klick jordnötssmör. Mums!

Under mitt break medan tjejerna var på förskolan hängde jag i vanlig ordning på Starbucks en stund. Där unnade jag mig största storleken på Frappuchino i smaken Caramel Waffle Cone. Lite för mycket av det goda skulle jag säga men kul att prova. Jag har nämligen ett medlemskap på Starbucks som den stammisen jag är. Då samlar man stjärnor för varje inköp och vid ett visst antal ihopsamlade stjärnor bjuds man på valfri dryck i valfri storlek. Så då kan man ju lika gärna slå på stort, eller?! 





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback