Graduation

Åh vad söta de är! Ibland i alla fall, haha! 

Idag har mina små tjejer haft preschool graduation. De hade piffat till dem med både hattar och kappor. Även ceremonin var liknande en sådan som hålls för äldre studenter. Tror dock inte att de äldre står och vinkar, dansar och gör grimaser på samma sätt som dessa småttingar! 

Jag berättade även för mamsen att jag förstår henne nu som blir tårögd stup i kvarten. Att se tjejerna uppe på scenen var speciellt. Även fast att jag går under titeln au pair fungerar jag precis lika mycket som förälder, syster eller kompis ibland. Idag tror jag allt att det var stolta glada föräldra-Ellen som tittade fram. 

Det här med en bra bild gick sådär. Tjejerna ville helst inte vara med på samma bild. När de väl var med hade de saker både i munnen och i händerna. Plus grimaser på det. Men bättre än inget! 





Kommentarer
Bex

mamma Ellen ❤️

Svar: Haha det låter det!
ellenarnholm.blogg.se


Kom ihåg






Trackback