21 maj

Kör en sån där superlugn helg faktiskt. Hängde med Marie och Moa igår kväll. Käkade crepes som Marie hade gjort och spelade TP på det. Jättemysigt var det. 

Idag regnar det så jag bränner av flera avsnitt Private Practice och bara degar i sängen. Senare ska jag hänga med ett litet svennegäng i Leesburg. Vi ska laga mat tillsammans och sen kanske kika på film eller vad det nu blir! 

Att ta det lugnt är faktiskt något man får unna sig ibland. Bästa sättet att disponera sin tid är dock att vara runt människor man tycker om! I all fall enligt min åsikt. 

Här har vi en bild från tidigare i veckan då Moa, Emma och jag tog ett break från vardagsrutinerna. Efter en middag på Chipotle spelade vi minigolf. Hur kul som helst trots att jag inte knep mer än andraplatsen!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback