Photo session by the river

Söndag, äntligen en dag då jag fick sova ut! Jag är fortfarande trött efter min lunginflammation så idag vaknade jag inte förrän vid tiotiden. Riktigt länge för att vara mig. När jag väl klev upp hämtade jag en frukostskål med yogurt och müsli för att sedan återvända till sängen och ett avsnitt Grey's Anatomy. 
 
Efter en slapp morgon var det dags att lämna huset en sväng. Franka hämtade upp mig och tillsammans svängde vi iväg till Potomac River. Det blev en hel del bilder tagna så de kommer upp här undan för undan! Lånade förresten Frankas kappa och blev tokkär i den. Försöker hitta en likadan till mig själv nu.
 
På tal om något helt annat har jag haft Niagara Falls-klassen två helger nu, nästa vecka är sista tillfället. Då ska en uppgift lämnas in och samtidigt ska jag förbereda en presentation. Imorgon börjar dessutom kursen "Business English" som jag ska gå under sex veckors tid. Jag kommer ha ganska fullt upp den kommande veckan med andra ord... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback