Ellens återkomst

Ojojoj, när Ellen har roligt hinner bloggen inte med! Jag har haft toppenbra dagar i New York med familjen. De åkte hem igår och jag tog bussen tillbaka till Sterling. 

Även idag har jag varit ledig. Jag och Moa drog iväg på äventyr till Mount Vernon. En gammal presidentbostad som faktiskt var väldigt fin. Vi lunchade sedan i ett område inte allt för långt ifrån som kallas Alexandria. Där strosade vi runt på små mysiga gator och butiker. Avslutade gjorde vi genom att strosa längs med områdets lilla hamn. 

Ikväll har vi gjort våfflor dagen till ära. Konstigt hur traditionstyngda vi blivit på det här stället! 

Bilder från familjens besök i New York och dagens äventyr kommer så småningom när jag har tid. Vilket kanske blir i helgen eller början på nästa vecka...






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback