SF - första dagen på resan

Vilken bra första dag på resan! Vi har sett hur mycket som helst på bara en dag. Därför har jag också en hel hög med bilder. De är dock fast i min systemkamera tills resan är över och jag har tillgång till dator. Hursomhelst har jag några knäpp från mobilen med. 

Vi startade med en promenad backe upp och backe ner. Området är nämligen kuperat, liksom uppbyggt på kullar. Vår morgon kändes sedan lyxig efter en frukost bestående av amerikanska pannkakor på IHOP. Mätta och belåtna vandrade vi en stund på Pier 39. Det var ganska molnigt när vi först kom dit men helt plötsligt började det spricka upp och blev soligt istället. När solen kom fram blev det dags att hyra cyklar. 

På våra cyklar har vi tagit oss fram totalt 15 km idag. Absolut värt äventyret. Njutbart förutom ömheten efter allt för många timmar på cykelsadeln. Vi har nog båda blåmärken! Staden har vi verkligen fått se mycket av. Det var ett perfekt sätt att ta sig fram på. Jag kan inte beskriva med ord allt vi sett idag. När jag väl kan lägga upp bilderna från systemkameran kommer de att kunna tala för sig själva. Jag har verkligen fått ett bra intryck av San Fransisco än så länge! Kortfattat tog vi oss över Golden Gate-bron på cykel och hamnade sedan i ett område kallat Sausalito. 











Kommentarer
Mams

Ni ser ut att ha det bra! Fortsatt trevlig resa och kör försiktigt! Kram❤️

Svar: Tacktack!
ellenarnholm.blogg.se


Kom ihåg






Trackback