Några glimtar av äventyret

Det finns så mycket bilder på mina minneskort till kameran! Jag ska försöka att gå igenom dem och visa det vi varit med om, det har varit så otroligt roligt!

Imorgon väntar hemfärd till DC och Johanna åker hem till Sverige. Direkt på fredag morgon ska jag faktiskt redan fortsätta mina äventyr. Då sätter jag mig på en av flera bussar som tar ett stort gäng upp till Niagarafallen. Jag åker dit med folk från kursen jag läste i början på året. Det ingår att göra en exkursion dit. 

Så fort jag kommit hem efter en weekend i Niagarafallen tar jag mig upp till Silver Lake i Michigan där jag ska sola och bada med värdfamiljen. 

Här kommer några foton på vårt krypin i campervanen, läskande god cheesecake och Johanna med en enorm donut. Vi har tagit oss från öknen tillbaka till civilisationen och hängt i Los Angeles de senaste dagarna. Donuten hittade vi på Universal Studios hos The Simpsons! 












Kommentarer
Paps

Kul att höra att ni har haft en kul resa och att allt gått bra!
Skicka gärna en Donut!

Svar: Haha jag hade velat se hur den donuten såg ut när den kom fram! ;)
ellenarnholm.blogg.se


Kom ihåg






Trackback