Johannas fina citat

Ojojoj, jag kan inte ens beskriva med ord allt vi fått vara med om hittills på resan. Det som gång på gång kommit ur min mun är "det är sååå häftigt"! 

Igår när vi besökte Death Valley var det hur varmt som helst. Ungefär 50 grader. Vinden fläktade INTE. På väg därifrån var vi tvungna att stänga av ACn för att motorn inte skulle bli överhettad i värmen samtidigt som vi klättrade uppför med bilen. Efter en stund säger Johanna "Här ser det lite mer civiliserat ut!". Då är vi definitivt inte tillbaka i civilisationen. Inte en kotte så långt ögat kan nå. Vi är helt ensamma på vägen. Det är i princip en öken omgiven av berg. Det Johanna menar är att det faktiskt finns lite växtlighet på marken igen. Lite kaktusar ungefär. Jaja, något ska man glädjas åt! 

Jag hinner inte med att uppdatera här men jag har så mycket att visa när jag kommit hem! Idag upptäcker vi Las Vegas. 





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback