Coldstone

Sista jobbdagen före ledigheten! Nu är det resande som gäller. Imorgon drar jag över till västkusten för att möta upp Johanna som reser ända från Sverige. Vi ska göra en roadtrip med start i San Fransisco för att sedan besöka diverse nationalparker och sedan avsluta i Los Angeles. Jag ska försöka slänga in lite inlägg då och då men vi får se hur det går med tanke på uppkoppling.

Jag kommer faktiskt att vara borta i stort sett hela juni. När jag väl återvänt till DC ska jag bara sova en natt hemma innan en buss tar mig mot Niagarafallen tillsammans med folket jag läste kursen ihop med. Efter en helg där sätter jag mig på ett flyg för att möta upp värdfamiljen i Michigan. Där ska vi bada och sola vid Silver Lake! Jag har med andra ord mycket att se fram emot den kommande månaden.

För att avsluta bra med tjejerna innan jag drar iväg så länge tog jag med dem till Coldstone för att köpa glass och leka på lekplatsen utanför. Supergott och skönt att relaxa lite på en bänk i värmen. Vi hade dock otrolig tur för när vi kom hem var det skyfall! Nu är det färdigbabblat för detta inlägg...






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback