Hollywood Studios

Kommer ni ihåg att jag var på Disney World? Jag har ju hälften av bilderna kvar därifrån som jag fortfarande inte har laddat upp! Det var så många att de liksom har släpat efter. Här kommer några bilder från parken Hollywood Studios. Jag tyckte mycket om parken men vi hade lite otur med regn under dagen. En av höjdpunkterna var en IMAX teater. Ni vet en sådan där som visar filmer i 3D. Samtidigt blandar de in fler sinnen. När vatten sprutade på skärmarna stänkte det i ansiktet. Medan en storm pågick i filmen blåste det i salongen. Sista delen snöade det till och med ner över våra säten. Det var häftigt! Annars åkte vi på olika "rides" där vi såg hur filmer blivit gjorda. Riktigt kul faktiskt. Vi var bara i den här parken en dag. Det var väl den som var minst barnanpassad kanske. Jag hade gärna gått tillbaka en dag till däremot.

 
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback