En vecka av livet i USA

Det har varit en bra vecka med kidsen! Vi har alla varit på bra humör och passat på att vara ute mycket. Dagarna går så mycket fortare när vi kan komma ut ur huset och hitta på något ihop. Vi har varit på play date med Moa och hennes värdbarn, besökt olika lekplatser och i torsdags var vi i gallerian. Där spelade ett barnband kallat Rocknocerus. 

Jag har börjat lära känna en förälder som bor i området med barn i samma ålder. Hon bjöd därför med oss till detta. A älskade "konserten" och stod upp och dansade medan J klättrade runt i mitt knä och frågade efter varje låt om vi kunde gå snart. De är helt olika de där två! De var båda nöjda med att gå till gallerians lekplats efteråt i alla fall så det var ju tur.

Ikväll har faktiskt pappa varit på besök. Han gör en jobbresa i veckan och kunde därför lägga ett knappt dygn här för att träffa mig. Jättekul att träffa honom igen. Vi har strosat runt i gallerian och ätit god middag på Cheesecake Factory. Imorgon ska vi bruncha ihop innan han åker vidare. Jag ska istället med värdfamiljen på baseball.

Puss och kram till alla där hemma! Jag längtar efter att få komma hem och träffa er men jag har mycket roligt inplanerat innan jag ska hem. Nästa vecka väntar några dagar i Miami med Carla! 

Här kommer några bilder på tjejerna när de busar på fältet vid lekplatsen och från barnkonsterten i gallerian.









Kommentarer
Mams

Önskar att jag hade fått vara med er! Längtar efter dig❤️

Svar: Det hade såklart varit supermysigt men nu kommer jag ju snart hem! 💕
ellenarnholm.blogg.se


Kom ihåg






Trackback