D.C.

Det har visst blivit en liten paus på bloggen. Jag vet inte hur det hände, det var egentligen inte meningen! Jag har dock haft fullt upp. De senaste veckorna har jag jobbat 7.15 - 17.30 ungefär. Därefter har jag haft klass två dagar i veckan. På måndagar och onsdagar har jag Business English på kvällarna. Annars har jag även spelat lite tennis med Moa och Marie eller gått några korta promenader. Känner att jag börjar komma igång lite igen efter min lunginflammation. Vilken lååång återhämtningstid! I vilket fall tänkte jag att ni skulle få ta del av en helg vi spenderade i D.C. för några veckor sedan då det var körsbärsblomning... Egentligen har jag fler bilder på lager. Vi får se om de kommer upp här snart!
 
Förresten måste jag berätta något galet! Det är mindre än fyra månader kvar av mitt äventyr nu. Jag kom ju hit den tionde augusti. Hur fort går inte tiden? Jag minns fortfarande lika väl hur nervösa och förväntansfulla vi var tillsammans på introduktionskursen i NYC. Eller den skräckblandade förtjusningen när jag klev av tåget på Union Station där min framtida värdmamma väntade. Tänk vad mycket jag gjort sedan dess och vad mycket jag lärt mig!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Paps

Hej där, kul om du även lägger upp lite fler bilder från NY-trippen :) / Paps

Svar: Ja vi får se om jag hade några fler att lägga upp. Kan kika på det någon dag :)
ellenarnholm.blogg.se

Markus

Å vad härligt det ser ut! //Mackan, Tekniksprånget :D

Svar: Det var det verkligen! :D Så skönt väder här nu. Hoppas att allt är bra med dig och att livet flyter på! :)
ellenarnholm.blogg.se


Kom ihåg






Trackback