Roadtrip

Igår var jag, Jessi och Franka iväg på äventyr. Bilen rullade redan vid 6.00 för att vi skulle kunna spendera hela dagen vid havet. Vår destination var Ocean City, Maryland. När vi efter ca tre timmar i bilen siktade stranden mellan en barriär av hus och hotell var vi inte sena att hoppa ur bilen för att svänga om till badkläder och kila ner mot havet! 

Vi spenderade sen några timmar med att bara njuta av värmen från en sol på klarblå himmel, svalkande vågor och varandras sällskap! När det närmade sig lunchtid drog vi iväg till Chipotle, bästa snabbmatsstället med burritos, för att sedan återigen parkera bilen vid strandpromenaden. Efter att ha solat under morgontimmarna kunde vi inte vänta tills vi fick se oss omkring och gick en bra bit bland souvenirbutiker och hotellområden. Jag köpte med mig en slags magnet som jag tänkte försöka samla på mig från ställena jag besöker. 

På hemvägen stannade vi vid en outlet men hittade inte så mycket. Jag konstaterade att outletbutikerna nära Sterling är nog desto bättre! Hursomhelst var vi bra trötta när vi vid tiotiden svängde in på uppfarten framför mitt hus. Då var sängen välbehövlig och natten välkommen. Bilderna kommer lite senare när jag har tid, så länge blir det några från mobilen.












Kommentarer
Edvin

Hallå där baconbrallan. Ser fint ut. Jag och gamlingarna har också varit vid havet, dock badade vi inte i det. Vi ansåg att det var lite för kallt, så vi badade i ispoolen istället.

Ha det bra Enchie.

Svar: Hej där junior! Det var superhärligt!
Smart drag, dumt bara att poolen förmodligen var kallare, haha! Ha det gott Inchie!!
ellenarnholm.blogg.se


Kom ihåg






Trackback