Promenader och podcasts

Kvällspromenix när solen går ner är inte fel. Speciellt när det har varit sisådär 35 grader varmt under dagen och det äntligen blir lite svalare ute. Samtidigt vänjer man sig ganska fort vid värmen. Förmodligen kommer jag tycka att det är rena rama istiden när jag väl är tillbaka i Sverige!

Förresten så har jag helt snöat in på det här med podcasts. Lyssnade precis på Jason Diakté, aka Timbuktu, som sommarpratade om sin uppväxt och det här med synen på svarta och vita. Riktigt intressant!

Förutom sommarpratare har jag även prövat mig fram lite grann via andra tips jag fått. Lyssnade på ett avsnitt av Alex och Sigge men fastnade inte trots att den verkar vara populär. Annars testade jag även Ångestpodden och Måndagspepp. De var helt okej!

Favoriterna är i alla fall sommarpratarna och faktiskt vissa avsnitt av P3 dokumentär. Har ni några andra bra tips så tas de tacksamt emot!



Kommentarer

Jag älskar verkligen podcasts, perfekt avkoppling!

Sedan så undrar jag om du skulle vilja göra ett bloglovin byte med mig?

Svar: Ursäkta för ett så sent svar, har helt glömt bort! Visst kan vi göra ett utbyte. Vad heter din blogg? :)
ellenarnholm.blogg.se


Kom ihåg






Trackback