First signs of Christmas

Här kommer lite julfeelings. Jag var med värdfamiljen igår på The Nutcracker, en balett. Den var helt okej faktiskt men jag var otroligt trött! 

Efteråt släppte de av mig vid metron så att jag kunde komma in till DC. Där mötte jag upp Isabell och Jenni. Vi hade spanat in ett evenemang där de tände en stor julgran. Det var också några som sjöng på en scen och de var riktigt duktiga. 

Efteråt kom även Carla och då stack vi och käkade. Med lite ny energi begav vi oss mot The Mall. Utanför National Gallery of Art finns Sculpture Garden. Där har de just nu en isrink så jag och Carla passade på att åka. Hon hade aldrig provat tidigare så det var riktigt kul att hjälpa henne och se hur hon tog sig an isen. Hon lärde sig superfort så vi hade riktigt roligt!














Kommentarer

Kom ihåg






Trackback