Black Friday

Många är lediga idag på grund av Thanksgiving-helgen men jag jobbade. Jag slutade dock vid 2.30 istället för 5.30. Hoppsan nu är jag USA-skadad igen. Det är verkligen svårt att skriva ibland när jag inte tänker mig för. 

Så idag är det Black Friday vilket betydde mängder med erbjudanden i affärerna. Innan jag åkte till gallerian tog jag mig dock en springtur så det blev inget superlångt besök där. Men jag fick med mig ett par svarta jeans hem från Hollister. Jag köpte också en skjorta, en stickad tröja och en väst på Abercrombie&Fitch. Älskar att de har mina favoritbutiker här! Nu hänger jag hemma hos Carla med två andra brasilianska tjejer.








Kommentarer
Paps

Låter som om vi behöver komma över igen och bära hem alla prylar....:)

Svar: Ja precis! ;D
ellenarnholm.blogg.se


Kom ihåg






Trackback