Vikarie i hemkunskap

 
Som några av er kanske vet flänger jag ofta hit och dit mellan flera olika jobb. Idag har jag vikarierat på Billingskolan. Där har jag haft hemkunskap med tre olika grupper. Först gjorde jag gröt, ägg och smoothie med särskolan. Nästa pass gjorde jag scones med 4or och 5or. Sista timmen fixade 6orna pizza. 
 
I hemkunskapen har jag för tillfället ett lite längre vik. Det här är min tredje vecka men det blir nog förlängt till nästa vecka också! 
 
Så lärarvikarie var alltså jobb nr 1. Jag brukar även vikariera på en förskola, vilket är jobb nr 2. Jobb nr 3 är Helens Dansskola där jag är receptionist. Sist men inte minst har jag även jobb nr 4, Stellas Lekland under helgerna. Hur jag hinner med? Jag planerar väl. I och med att det är timanställningar får jag lägga lite pussel med mitt schema och ibland åka från ett jobb till ett annat. Samtidigt blir inte alla veckor lika fullspäckade eftersom att jag bara rings in vid behov som vikarie. Oftast blir det i och för sig minst ett pass per vecka!
 
Tur är att jag trivs med att ha mycket på gång! 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback